miercuri, 30 iulie 2008

Rezervaţia Naturală "Pârâul Peţa" - 1 Mai

Lacul Peţa
o părticică din cele 4 ha. ale paradisului (în destrămare)



Apa termală face ca broaştele rezidente să nu hiberneze în sezonul rece, orăcăitul lor auzindu-se şi iarna.






Locul unde cerul sărută timid obrazul fin al luciului de apă...
)))(((



Nymphaea lotus var. thermalis


Relicvă terţiară, acest nufăr subtropical a fost declarat monument al naturii în anul 1931. Aici este singurul loc din Europa unde nufărul acesta creşte spontan. (tot de aici au fost duşi nuferii care pot fi admiraţi în Băile Felix)

White solitude



Sky is the limit




Faceţi valuri!!!
Cântă Larisa şi Călin!!!
(spectacolul se suspendă din cauza furtunii ce urmează a fi provocată de interpretarea artiştilor poporului)

Ştrandul cu valuri din Băile 1 Mai este cel mai vechi ştrand de acest fel din România, având aproximativ 107 ani. (tot cam de aceeaşi vârstă venerabilă se bucură şi apa din el, care arată de parcă nu ar mai fost schimbată de la înfiinţare; cel puţin asta a reieşit din ultimul control al OPC Bihor. Nu că nu ar mai exista şi alte ştranduri în aceeaşi situaţie...)

6 comentarii:

  1. Superb unghi...penultima poza...zici ca s Sequoia...
    F f reusite!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos lucrat, excelenta cromatica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea cu "Sky is the limit" zici ca ai facut-o in acelasi loc unde am facut eu asta http://blogfoto.wordpress.com/2008/06/22/the-end-and-the-beginning/ :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place foarte mult si melodia...

    makes me smile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă bucur că am putut atinge câte o coardă sensibilă, fie ea cromatică sau melodică... Vă mulţumesc tuturor pentru comentarii şi zăbovire!

    @Octavian: eu nu ştiu, că nu am fost să îmi distrug timpanele şi urechea muzicală să văd cât de "laiv" cântă Larisa şi Călin, dar ceea ce pot garanta e că broaştele de peste drum, din rezervaţie, nu au auzit de playback în viaţa vieţilor lor batraciene, cântă live şi pe gratis... chiar şi iarna :D
    @Andrei: :) aşa e... bântuiţi de aceleaşi reverii diurne şi perspective gemene...

    RăspundețiȘtergere