sâmbătă, 25 octombrie 2008

Ieşirea din întunericul necunoaşterii...



Continuând în spiritul livresc din articolul precedent, am găsit în plimbările mele internautice câteva fotografii interesante care au ca subiect popularizarea şi proiectarea imaginii bibliotecii publice în comunitatea pe care o serveşte şi din care face parte integrantă.
Şi nu pot crede că asemenea metode nu dau rezultate... nu ai cum să treci pe stradă şi să nu observi aşa ceva...
Ce se vede în primele 3 fotografii este rezultatul unui proiect desfăşurat în bibliotecile din Kansas City şi Cardiff; în cadrul proiectului s-a realizat un sondaj în care locuitorii celor două oraşe au fost puşi să aleagă cele mai reprezentative titluri şi autori pentru oraşul lor. Aşa au rezultat interesantele faţade... de fapt, în cazul din Kansas City, cărţile imense acoperă nu biblioteca în sine, ci spaţiul de parcare al instituţiei; la Cardiff, este mascată (temporar) clădirea noii biblioteci, care este în construcţie.

Biblioteca din Kansas City





Biblioteca din Cardiff



"Good as gold"
by Donald Lipski
(Biblioteca din Kansas City)





... şi tot pe aceeaşi temă...
La Berlin, cultura a ieşit în stradă...



3 comentarii:

  1. Foarte frumoase imagini, pentru cineva care iubeste cartile si bibliotecile sunt un regal.
    Dane, am facut un mic videoclip cu imaginile tale, este doar o incercare de proba, nu am fost prea inspirata dar nu e cu mult mai rau decat altele, asa ca te invit pe YouTube sa-l vezi (evident si la mine pe blog), sper sa nu te superi ca nu mi-a iesit la fel de frumos ca pozele tale, promit sa fac unul mai bun next time :).
    Pe YouTube e la adresa http://www.youtube.com/watch?v=DOck08xLL5Q. Thanks a lot for giving me the permission to use your photos !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dane, aproape imi vine sa-mi schimb domiciliul...acolo, unde cartile sunt la asa cinste...De fapt, o fi sau n-o fi asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Marinela, ca să îţi răspund din câte ştiu şi eu... o fi aşa...
    Adică chiar e...

    RăspundețiȘtergere