duminică, 11 aprilie 2010

Nesselande - partea II




O, daaa... deci vreau si eu pat din asta cu saltea pe apa! Nu am avut nici rau de mare, nici nu am vaslit sau inotat in somn si nici lui Sety nu i-au trecut ganduri cremenale de revarsare a apelor :D De altfel, nici nu prea ar avea cum, salteaua fiind groasa destul.

Super tare senzatia cand te bagi intr-un pat din asta; nu e asa cum imi imaginam... ca te pui in pat si incepe apa sa clipoceasca sub tine sa crezi ca esti in barca sau atunci cand te intorci de pe o parte pe alta sa ai senzatia ca te scufunzi... Tangajul si ruliul sunt mentinute la cote aproape insesizabile :D

Si ce mai e foarte fain la patul asta e ca are un termostat reglabil care mentine temperatura apei din saltea la un anumit nivel, astfel incat atunci cand te bagi in pat sa nu ai nevoie de un costum de scafandru :D

Ziua buna! (ma scuzati... mai pe olandeza...)

Nog een prettige dag! (cu horcaielile lingvistice de rigoare :D)

4 comentarii:

  1. salut! daca sunteti in vizita in Olanda, sa va priasca... daca sunteti PLECATI acolo, ati facut o alegere pe cinste! si eu as vrea sa fac pasul asta (de 1.700 km!!!!). inca-mi fac vant... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. bre colegu deci da
    mancam melci, pai cum termostat :))

    genial =))

    pozele, barajul, unde sunt pozele, cat costa pozele, pozeleeee ??? :D

    ai prins o vreme exceptionala observ si intr-un fel ma bucur ca nu vad restul cadrelor de aici din berou :P dar asta e cu totul alta poveste :D hihi
    pana una alta astept sa le vad de acasa cand cotele "invidei" scad si ma pot gandi ca nu mai e mult pana la revedere :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Papu: precum ai observat, timpul foarte fain si luuungile plimbari facute pe acilea prin zona m-au cam impiedicat sa stau in casa si sa pun fotografiile si cuvintele pe blog... da oi recupera io cumva :D
    In afara de vantul tzapan care bate aproape toata ziua, am prins o vreme superfaina, asa ca am profitat. Tocmai ne-am intors dupa o zi plina de umblat, cumparat, vazut, fotografiat si admirat... prin Rotterdam; chiar ma gandeam sa nu pun asa dintr-o data toate fotografiile, pentru a nu-ti duce invidia la cote paroxistice :))
    o luam asa fain, ardeleneste, ca olandezu pe canal... :D
    Si auzi, n-ai tu treaba cu termostatu, da? :)) Nu atenta la integritatea saltelei mele cu apa.. ca poate ma-nervez si leg dupa masina patu asta si il aduc acasa la Romanica :D
    Abia astept sa ne vedem!
    Het beste!
    Gauw tot ziens, colegu!

    @ Alex: hai ca nu e asa greu sa faci pasul... pana si condusul pana aici e o placere totala... in ceea ce priveste vantul... aici o sa ai din plin... daca ai vedea cum se invart palele morilor de vant...

    RăspundețiȘtergere