joi, 8 aprilie 2010

Guten Morgen, Deutschland!



Aventura dezertarii continua... La plecare, am pus-o pe Sety sa-i hipnotizeze pe vamesi, asa ca am trecut fara probleme granita... Ungaria ne-a oferit un spectacol ploios nasol, asa ca nu am ce fotografii sa va arat... Vreme aiurea, vorba aia, sa nu scoti un aparat foto din rucsac... Macar in Austria ploaia se oprise, asa ca am tras putin pe dreapta pentru putina odihna si apoi am luat la calarit autostrazile nemtesti... Rasaritul ne-a prins undeva intre Nurnberg si Frankfurt, intr-o zona foarte faina, cu sate de-o parte si alta a autostrazii, printre dealurile cufundate in ceata matinala...



5 comentarii:

  1. Da colegule, pare totul asa cum trebuie sa fie. Misto atmosfera matinala, numai noi stim ce placut e sa conduci in asa moment cu Cancealed Thruth in boxe :D

    Astept cu nerabdare urmatorul articol si colegule .... drumuri bune ca e liber da da daaaa

    RăspundețiȘtergere
  2. deci asa...ai mers la neamuri, la Daci (Dutch) :)

    imi imaginez ca e superb p'acolo...

    RăspundețiȘtergere