vineri, 24 iulie 2009

Scrisuri sexy :))


Din ciclul (re)descoperiri de sine prin intermediul căutărilor pe Gugăl sau referral marketing applied... vă prezentez următoarea buchiseală...

Câteodată, mă mai trezesc buchisind câte ceva... dar chiar nu ştiam că mă ocup şi de... scrisuri sexy :))
Noroc cu Gugălu' ăsta... aşa am am aflat şi eu că, pe fondul unei dedublări sexoase de personalitate, obiectul buchiselilor mele se metamorfozează în scrisuri sexy...
Aşadar, dacă vreţi să daţi de tărâmul aspaţial şi atemporal în care mai buchisesc, daţi o simplă căutare pe Google... scrisuri sexy :))

P.S. îmi spune şi mie cineva cum arată scrisurilea alea sexy? Vă rog! De când căutam pentru Fotoşopul din dotare un set din ăsta de scrisuri sexy cu care să mă iscălesc narcisistic în colţul buchiselilor fotografice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu