vineri, 9 ianuarie 2009

A fost senin azi...











11 comentarii:

  1. da, LaVi... câteodată mai găsim curcubee şi acolo pe unde restul lumii trece fără să bage de seamă...

    RăspundețiȘtergere
  2. mai ales in suflet ... si ce frumoase sunt!

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa... cele din suflet is faine.. dar nici cu cel de;aici nu mi;e firca :) ... zici ca e o esarfa... in dar :).. fain :)...

    RăspundețiȘtergere
  4. mulţam fain de trecere şi cuvinte, Andrei :) (mi-ai dat şi ideea cu eşarfa în dar... să cânte Colibri, dară)

    RăspundețiȘtergere
  5. păi dacă nimeni care trecea pe acolo nu a avut ochi să-l vadă... l-am prins eu într-o clipire a aparatului foto :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mamma mia, ce splendoare, adicatelea cata splendoare !
    Stiam eu ca esti bun, dar m-am inselat... esti extraordinar, just like that !

    RăspundețiȘtergere
  7. Nico, Lumi... Mulţumesc pentru trecere şi cuvintele (mult prea) frumoase... sper că îmi daţi voie să roşesc :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Am crezut ca nu am scris dar vad ca nu am fost fara ochi, e o sansa pe care ai prins-o perfect, cum ziceai intr-o (s)clipita.
    Doua batai strica, doua comentarii la aceeasi poza niciodata ! :D

    RăspundețiȘtergere