marți, 2 decembrie 2008

"Fata cu pianul"... şi cu aparatul foto :)

Cine a trecut în vizită pe la blogul meu cu sunete, (na, că iar îmi fac publicitate... dacă nu eu, atunci când? :) a citit şi auzit-o pe fata cu pianul, alias Andreea Coşeru; cât de curând, o s-o auziţi şi cântând...
Dar, uite că se întâmplă că atunci când nu poate lua pianul cu ea sau când nu cântă în studio, mai pune mânuţele şi pe aparatul foto... o puteţi găsi pe BadOrGood, iar aici, de exemplu, a fost în excursie cu orasul.ro.
Şi ca să îl parafrazez pe Blaga... daţi-mi un trup, voi munţilor, mărilor... aşa spunea şi Deea: dă-mi un aparat foto şi fac eu fotografii...
Sper că după ce va deveni mare pianistă şi va câştiga bine (sau de ce nu, şi mai repede), să îşi îndeplinească visul de a-şi lua un dslr Canon (după propriile-i spuse).
Eu sper că vom mai auzi de Andreea.. din punct de vedere fotografic...
Că din punct de vedere muzical... eu am certitudinea că vom mai auzi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu