marți, 29 iunie 2010

Forum vs. Comunitate




De un cincinal încoace, am plăcerea de a fi membru al ClubOpel. În consecinţă, mi-a căzut din cer o nemţoaică neagră, cu care am o relaţie extra... ordinară :D
În cadrul clubului, am avut plăcerea să ajut şi eu la organizarea Felix Opel 2009.
Care-i faza? (poate, vă întrebaţi)... Unii s-ar putea să zică... Da, un simplu forum al disperaţilor după Opel... O adunătură de inşi care nu fac altceva decât să pălăvrăgească despre respectiva marcă de autoturisme...
Atunci cum să explic cuiva care ar putea crede aşa ceva că în toate judeţele ţării există colegi opelişti care în mod voluntar s-au oferit să dea ajutor altora, la nevoie, la orice oră din zi sau noapte...
Dar azi, în spaţiul acesta virtual de întâlnire al opeliştilor, am citit următorul text, care zic eu, nu mai are nevoie de nici un comentariu...

Fratilor, cum e prin tara, pe unde sunteti, mie nu prea imi vine sa stau pe curu meu cand vad la televizor ce-i prin tara. Ziceti care pe unde stie zone in care chiar este nevoie de voluntari pentru evacuare. Am doua maini, doua picioare, masina ma ajuta cat de cat, niste echipament (corzi hamuri) as avea, poate mai fac rost si de un om doi...
Nu prea e de stat, ziceti va rog ce si pe unde e de facut. Si poate se mai alatura si altii.
Astept,
Bogdan Iosif

Un om extraordinar, cu o iniţiativă pe măsură... Păcat că ţara a ajuns cum a ajuns... Şi oricât de anacronic ar părea, asemenea oameni încă mai trăiesc pe plaiurile astea mioritice...
Da... Cam asta ar face diferenţa între un forum şi o... comunitate.
Opelişti orădeni şi bihoreni, ne vedem duminică, la ora şi locul ştiut ;)


Un comentariu: