luni, 10 mai 2010

Periscope Houses

Revin cu încă un episod dedicat arhitecturii olandeze din Cartierul de pe apă, "Waterwijk", situat în Nesselande, suburbia Rotterdamului. De data asta, am scos capul deasupra apei şi am dat cu ochii de Periscope Houses.
Acest proiect a fost organizat de municipalitatea din Rotterdam, cu concursul a 3 dezvoltatori imobiliari, care au avut sarcina să proiecteze cele 12 case. Acestea trebuiau să fie atât expresive cât şi atrăgătoare, să ofere o maximă interacţiune cu apa din jur, dar care să ofere în acelaşi timp şi un standard înalt de viaţă.
Şi cum de la planşetă la construcţia finală nu e o cale atât de simplă şi uşoară, proiectul rezidenţial a fost adus la viaţă şi finalizat în 2006, după 3 ani de muncă.
Sper că v-am stârnit curiozitatea, aşa că vă invit să citiţi şi aici un material complet despre Casele Periscop. Pasionaţii de arhitectură (şi nu numai) vor găsi acolo toate informaţiile necesare.
Astea fiind scrise, eu vă salut şi mă grăbesc să iau adâncimea de periscop şi să torpilez săptămâna în care tocmai am intrat.
To hope or not to hope?... Please, give me my periscope!



Bâldâbâc!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu