duminică, 2 mai 2010

It's been a hard day's weekend :D





Lupte crâncene de stradă (de pajişte, mai bine zis) între proletariatul vegetarian-muncitor şi forţele de ordine înarmate cu frigărui şi mici home-made...



Ne-am bronzat tractoristic, am dus limitele maxime ale LDL-ului (colesterolul "rău", pentru necunoscătorii vegetarieni) suuus, undeva, către cerul senin şi am (ab)uzat de sculele foto, prin iarba neruşinat de verde şi prin pădurea de lângă Cantonul Silvic de la Chişirid, ambetaţi de aroma răcoroasă a copacilor şi a pământului reavăn...
Voi reveni şi cu alte fotografii proletcultiste, într-un episod următor...

5 comentarii:

  1. la mai multe (dar controlat-echilibrate :P) !! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Papu, ce si faci...? Nu putem fi toti asa controlati si echilibrati... facem si noi ce putem...
    Oricum, am pus deoparte o scobitoare din aia de la frigarui, cu gandul la tine :))

    RăspundețiȘtergere
  3. no, acu vad ca mi-o luat-o colega inainte.:P..pe mine ma uitasi cu scobitoarea?:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu mananc cu furculitza coane, dar multzam, tzine si fiobilinu la indemana :))

    RăspundețiȘtergere