luni, 9 februarie 2009

Evadarea duminicală în natură












12 comentarii:

  1. wow!!!!!!m-am indragostit de cainele asta..pe bune :(

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    acuma se uită la monitor să vadă cum clăpăcesc eu pe aici... a luat o mică pauză de moţăit...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu mi s-a mai intamplat asta de pe la vreo 9 ani .:D si vorbesc cat se poate de serios..are niste miscari atat de vioi si ochi asa duiosi..cand il aduci in bta??

    RăspundețiȘtergere
  4. să tratez cu văru-mio din bta să punem de-o vizită, cu Sety în maşină şi venim :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ai facut o fapta buna pe ziua de azi,poti dormi linistit,dane..si eu.:P..muah(pt sety)

    RăspundețiȘtergere
  6. O frumoasa ii dansa. I se citeste inteligenta in privire:) neatza:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ceau, Mina :)
    Seamănă şi Sety cu stăpân'so :D

    RăspundețiȘtergere
  8. deci ea e sety...e o dulce, daca face puisori vreau si eu unul...asta ca sa nu ma pozez toti cateii de imi ies in cale:))

    RăspundețiȘtergere
  9. E tare haios cutu! :D Si cred ca e o adevarata placere sa evadezi cu el in natura.

    RăspundețiȘtergere