joi, 13 martie 2008

Cat...walk






Nu se ştie niciodată de unde sare... mâtza :) ... şi cum treceam eu agale în drum spre casă prin faţa reprezentanţei auto Dacia, ce să vezi? O pisică pozând cu nonşalanţă pe biroul de primire... Era doar "on duty"; păzea Loganurile ca nu cumva inamicul şoarece sau şobolan să se cuibărească pe la motor sau să roadă instalaţia electrică (cine a păţit-o, ştie :D )
Lumina AF Assistant a aparatului foto i-a stârnit pentru câteva clipe interesul, dar din păcate fişa postului ei nu îi permitea să părăsească obiectivul şi să apropie; şi apoi, într-un aer de aroganţă pisicească, mai face o tură pe birou şi dispare elegant şi sfidător în spatele acestuia. S-o fi dus oare să raporteze curiozitatea-mi fotografică şi să apese butonul de alarmă? Nu cred, dar eu am plecat de acolo cu un zâmbet larg. Mă bate gândul să repet şedinţă foto... Să aflu numai în ce tură lucrează "pisi":)

3 comentarii:

  1. E frumoasă de tot pisicuţa... merită să încerci o nouă şedinţă foto, poate, cine ştie, o convingi să şi pozeze! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pe ea nu ştiu dacă o voi mai găsi... s-a mutat de acolo reprezentanţa auto. Oricum, a fost o chestie (faină) de moment.

    RăspundețiȘtergere
  3. e bestiala faza!!no,si uite cu ce s-au pricopsit..ditamai criza!!!le-o taiat calea :P

    RăspundețiȘtergere