duminică, 14 martie 2010

Bacon Chocolate





Mă ştiţi doar... Când vine vorba de ciocolată, imaginaţia şi papilele mele gustative o iau razna de tot... :D
Deşi nu am scris nimic, ultima dată când "am comis-o", a fost cu o tabletă de ciocolată neagră cu... cimbru şi seminţe de in... NewTree Alpha - Thym.


(sursa)

Azi, mă gândeam să schimb puţin registrul (da, ştiu că e post) şi să vă propun ceva mai... carnasier: ciocolata cu bacon.
Şi dacă cumva nu veţi apuca să puneţi papilele gustative pe aşa ceva...



(sursa)

şi tot vă arde-n ceru' gurii de-o-mbucătură din asta, atunci puteţi şi voi, foarte simplu de altfel, să vă desfătaţi gusturili cu asta... bacon tras în ciocolată...



(sursa)

Reţeta o găsiţi aici, dar eu mă gândeam să o îmbunătăţesc şi de aceea aş propune să înlocuiţi ciocolata simplă cu o altă varietate preferată de-a mea, Heidi Dark Chili. Se va potrivi de minune sarea de mare şi ardeiul iute cu baconul...
Se anunţă averse de ploaie în gură... :)

2 comentarii: