vineri, 25 decembrie 2009

Merry rainy Christmas!


Yanni - A walk in the rain


Stau întins pe covor, lângă bradul împodobit, aşa cum obişnuiam să stau cu orele în copilărie, trăgând adânc în piept mireasma coniferă...
Acum, parcă, totul e diferit... nici nu are cum să fie altcumva... farmecul copilăriei sub bradul de Crăciun nu mai e la fel... Atunci aveam o instalaţie cu beculeţe sub formă de flori de nuferi care se defecta de fiecare dată când o scoteam pentru a o monta pe brad (păcătoasele alea de becuri şi (dur)dulii legate în serie, pe care le cârpea şi repara nenea Deac de la etajul 1...) Aaaa... şi mai aveam nişte bomboane de pom vechi de vreo 15 ani (da, în vremea aia nu prea găseai de cumpărat aşa ceva, aşa că se păstrau de la un deceniu la altu :D).
Pe atunci şi vremea era alta... şi vremurile, de asemenea... Zăpezi troienite şi geruri năpraznice... Acum ne afectează încălzirea globală... Da, Crăciun cu 16 grade Celsius şi o furtună de ploaie, cu trăsnete şi fulgere cum nu cred că am prins în vara asta ce-a trecut...
Vremea asta e ca... vremea. Oricum, experienţa din seara asta de Crăciun a fost cu totul şi cu totul unică; am ieşit cu Sety la o scurtă plimbare şi a început să toarne... da aşa cu bulbuci, cum se spune; nişte fulgere şi tunete cum numai vara mai întâlneşti... Lui Sety nu prea i-au convenit fenomenele astea meteo extreme, aşa că i-am pus lesa... şi ne-am continuat plimbarea prin ploaia caldă de... 25 decembrie :)
Acasă am ajuns aşa cum se poate admira în fotografie :D



6 comentarii:

  1. dadada colegu dupa asa linie (diversificata) in spate pana si je as fi

    pentru martore citireeeee =))

    va pup :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Papu in sentiment pe segment buche
    Care v-asazica
    ..
    Bursuc transpirat de prea mult montat la brad, sau la glob? Am dat

    El inca focalizeaza. Blitz. Unde? Ma bucur, dar zambetul din declansator il lanseaza

    Obosit, plictisit, entuziast de a lui opera in spate ce tocma a trudit

    Unde sunt cadourile? Sau dupa declansat cu platourile ai fugit si pe Mos ai parasit?
    PS: Zici ca ai vazut vreo motorizare hibrid :)))

    Domnu draghe,
    De la capetala, hAc am zis
    Concluzie: pretenii stiu (de) ce motorizare am vorbit :D

    RăspundețiȘtergere
  3. de pe aici se vede marry sunny christmas!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si toate cele bune in noul an!
    Si eu am avut beculete sub forma de flori de nuferi :)

    RăspundețiȘtergere