luni, 27 aprilie 2009

Lumini în noapte...






Trebuie să precizez din capul locului, că Papuashu e vinovat moraliceşte pentru postarea asta...

primo: îmi aduc aminte că făcuse el la un moment dat o fotografie (printre multele altele) care mi-a plăcut, iar recent, umblând până seara târziu pe coclauri prin jurul Oradei, m-am jucat şi eu cu nişte luminiţe(nu la fel de reuşit precum în fotografia la care mă refeream);
secundo: şi dacă tot e vorba de lumină, de buchisit şi de... referral-uri, iar n-am cum să îl întrec pe Papuash, dar uitaţi ce apare printre referral-urile mele din ultima vreme... cum faci sa arunci o lumina dintr-o mana in cealalta.
Şi dacă aşa stă treaba... păi atunci mă cam simţesc obligat să fac cumva să buchisesc o metodă şi eficientă şi artistică de a arunca o lumină dintr-o mână în cealaltă... Dar ce lumină?... că în rest oi mai rezolva-o eu... un trepied, două mâini, eventual un bliţ setat pe strobo... mai aştept muza cu idei creative...

trăiască Gugăl, că multe-s şi întortocheate căile indexării şi căutării pi dânsu'... (de la Martorii lui Dan citireeee...)

addenda tardivă: citez încă un haios şi recent referral... elena gheorghe moldamin (tot Papuashu e vinovat :D că aşteaptă lansarea pe piaţă a ciocolatei cu moldamin)

Un comentariu:

  1. interesante luminile tale,ma duce cu gandul in trecut si mi-am adus aminte de melodia asta http://www.trilulilu.ro/Byanka88/98e072b394b897 ...o cantam cu rucsacul in spate undeva prin '90,dupa o noapte in cort langa cabana 3 brazi...spre paraul rece,he he ce discoteca era acolo,ce vremuri!

    RăspundețiȘtergere