miercuri, 22 aprilie 2009

Aspirând la... senzorul aparatului foto :D

Pentru (proaspeţii) părinţi care (nu mai) cred că aspiratorul nazal aka batistuţa sugarului îi aspiră şi creierul copilului...
Sau, în traducere fotografică... pentru fotografii care (nu mai) cred că senzorul aparatului din dotare va dispărea în sacul aspiratorului...
Am dat peste un articol în care Narcis Virgiliu scrie despre metoda asta inedită de curăţare a prafului adunat pe senzorul aparatului foto.
Mă şi gândesc la situaţia în care vreun fotograf mai înfocat şi scrofulos într-ale curăţeniei aparatului foto să ia de la... nasul copilului batistuţa pentru a-şi desprăfui pruncul DSLR... cu atât mai mult cu cât s-a observat că, după naşterea unui copil, pater familias intră sub un con foarte răcoros de umbră, deoarece toată atenţia care i se acordase până atunci, acum este îndreptată de la proaspăta mămică la copil... şi ce să facă sărăcuţul tătic neglijat... îşi îndreaptă atenţia şi preocupările înspre jucăriile sale, înspre copiii lui de suflet mai... tehnici... (că e automobil, că sunt scule foto sau de pescuit, vânătoare, ş.a.m.d.)
Sau mai poate exista şi varianta cealaltă - să vină nevasta să te anunţe victorioasă: "Auzi, dragă, ţi-am făcut o surpriză... :D Ţi-am aspirat eu şi senzorul aparatului foto, după ce am terminat prin casă... fii drăguţ şi du-te tu să goleşti sacul aspiratorului" (cum a zis Alin... "un lucru e clar: nu trebuie lasat pe mana nevestii cand face curat")

2 comentarii: