joi, 7 octombrie 2010

M-a prins toamna pe drum...

Da, am evadat din nou...


Fara sa stau prea mult pe ganduri, mi-am pus molecula de ADN (BH-16-ADN) in miscare si am luat la vanturat frunzele tomnatice de pe autostrazile si drumurile germane si olandeze...

Si chiar daca m-a prins toamna pe drumuri... si inca ce drumuri... eu tot ma incalzesc, umbland cat e ziua de lunga si cat e vremea buna, cu aparatul foto la ochi.

Am trecut cateva zile prin Germania, pe la Tutzing, apoi am plecat mai in nord putin, prin padurile Thuringiei, la Sonneberg, apoi acum am ajuns la Rotterdam; ieri am vizitat vreo cateva ore Utrechtul (vreme cam nasoala, ploaie in reprize), iar dupa inca cateva zile prin zona, ne asteapta partea olandeza de catre Belgia, mai precis oraselul Budel.

Nu va promit ca voi reveni cu fotografii, pe parcursul calatoriei, deoarece e mult mai fain sa umbli toata ziua pe afara decat sa stai in fata calculatorului.

Bis bald!

Tot gauw!




Un comentariu: