joi, 12 noiembrie 2009

Zbor deasupra unei toamne sighişorene...







(click pe foto)


Ca-ntr-un mit al eternei reîntoarceri sau ca într-o revenire autumnală la matcă... Am revăzut Sighişoara natală preţ de numai câteva ore, dar compania a compensat această fugară reîntâlnire cu burgul amintirilor...
Şi vorba cântecului... n-ai nevoie de foarte multe... A fost de ajuns mâna aceea de prieteni şi amintirile depănate la un pahar de vorbă şi de voie bună, având la picioare şi dinaintea ochilor imaginea pe care am şi furat-o.
O scurtă, dar consistentă reîncărcare de baterii...
Cufundaţi-vă în ceţurile şi aburii de peste burgul tomnatic, pierdeţi-vă pe străduţele anonime şi zgribulite şi trageţi adânc în piept aroma aerului, de la înălţimea Turnului cu Ceas...

3 comentarii:

  1. hehe..abia acum am pricepit care e "burgul natal" ... mult mai departe de Roman decat de Oradea:)
    Eu n-am vazut niciodata Sighisoara, toamna:).
    Numai vara, in vreme de festival.
    Dar a fost dragoste la prima vedere:)

    RăspundețiȘtergere