sâmbătă, 6 iunie 2009

Me & my Nikon...



Cu ocazia prilejului... :))
După cum se poate observa din figura alăturată, mi-am găsit motiv de sărbătorit...
La ultimul transfer de fotografii, văd că Naikon-ul meu îmi afişează fişierul cu numărul 0001... în acelaşi folder în care stă în coada plutonului şi 9999...
Ce să mai înţeleg eu de aici? Dau repede o fugă până-n vecini, la EXIF şi ce găsesc eu scris colo şa...? un total de 10 174 declanşări :) păi aşa ceva nu poate scăpa nesărbătorit, nu? şi cum dau să pun şi eu gura pe ceva rece şi lichid de prin frigider, văz că mi s-a gătat apa minerală :D (alte alcooale festive nu erau prezente la apel în acel moment...) şi ce să mai poci bea eu în aceste condiţiuni de sete festivistă indusă? o cană bună de apă de la robinet (iaaaaksss) îndoită cu o... pastilă de ceva efervescent, cât să-i schimbe gustul clorului :))
Ştiu, sunt jalnic, dar lucrurile se vor îndrepta mâine, când promit să mă îmbăt zdravăn cu... aerul tare de munte şi cu apa rece de prin izvoarele întâlnite pe traseele planificate în zona Arieşeniului...
Peste 10 000 declanşări... mai inspirate sau mai puţin inspirate, mişcate de nebunaticele sistole şi diastole sau perfect lucrate tehnic, dar cu absenţa muzei... clipe îngheţate şi suflete furate şi închise paşnic în temniţa megapixelilor... momente unice trăite şi o lume cu totul şi cu totul alta, văzută prin vizorul aparatului foto, din spatele obiectivului... oameni şi prieteni infectaţi la fel de irecuperabil cu acest morb... buchisind scrisul cu lumină... bucurii mărunte ale vieţii care fac ca ziua de azi să nu fi trecut chiar în zadar, iar cea de mâine să fie o anticipare a lucrurilor bune şi a soarelui ce va să vie...
Lumină bună vă doresc tuturor!

3 comentarii:

  1. Nikon-ul meu D60 care este un bebelus de doar 7 luni ii transmite "uraturi" (sau urlaturi ?) de bine lu'Naikon D80, viata lunga si la cat de multe se poate.....

    RăspundețiȘtergere
  2. @Papuashu: Jager-maister :))
    Mulţam, amândurora :)

    RăspundețiȘtergere